13 Mart 2016 Pazar

Max Factor Lasting Performance Fondöten | Mervia's World

MAX FACTOR LASTING PERFORMANCE FONDÖTEN

       Makyaj deyince benim aklıma ilk önce güzel bir fondöten gelir. Cilt tipine ve cilt rengine uygun fondöten bulmak bence gerçekten zor bir iş.. 💪

       Makyajdaki en kötü görüntülerden biri özellikle yağlı ciltlilerin (örnek ben😣) başına gelen cildin fondöteni sürdükten birkaç saat sonra kusması. Bir diğer kötü görüntü de ten rengine uymayan fondöten seçimi sonucu böyle hasta gibi sarı sarı durursun ya off en sevmediğim şey! Piyasadaki çoğu fondöteni sürdükten birkaç saat sonra bu şekilde yüzde sararıyor ya da koyulaşıyor ama Max Factor Lasting Performance öyle mi? Hayııır! Sürdükten saatler sonra bile rengi ilk sürdüğünüz gibi kalıyor. 👏


■ Kullanımı çok rahat, tüp şeklinde bir ambalajı var ve hiç öyle rahatsız edici bir kokusu yok.


■ Yapısı da yoğun likit formülünde, ne çok katı ne de çok sıvı.
■ Kapatıcılığı ortadan biraz daha yüksek, bence çok başarılı, tüm lekelerimi ve sivilce izlerimi kapatıyor. Zaten daha kapatıcı olan fondötenleri günlük hayatta kullanmak insanı doğallıktan birazcık uzaklaştırıyor. Ben özel günlerde de kullanıyorum, işimi fazlasıyla görüyor. (Keşke kendi düğünümde de bunu kullansaydım, o konuya sonra değineceğim 😊)
■ Mata yakın saten gibi doğal bitişe sahip. Ne cansız, ölü gibi ne de parlak, yağ sürmüş gibi.


■ Tüm cilt tipleri için uygun deniyor ama bence karma ve özellikle yağlı ciltler için daha uygun bir fondöten. Kuru ciltler de nemlendirici baz üstüne kullanabilirler tabi..
■ Fiyatı 55 TL civarında ancak Watsons'ta, Gratis'te veya bazı internet sitelerinde %50 indirimi yakalarsanız fiyatı gayet makul oluyor..

        Kullandığım ve denediğim fondötenlerin şu an en iyisi. 👍 Yıllardır kalitesinden ödün vermeden piyasada varlığını sürdüren ve çok büyük kullanıcı kitlesi bulunan fondöten. Bilinçli makyaj yaptığım dönemdeki ilk fondötenim 👇

         Sene 2006, Bursa, üniversite 1. sınıf. O zaman da Watsons, Gratis indirimleri oluyordu ama o zaman bu kadar reklam yoktu bazen tesadüf yakalıyorduk. Ev arkadaşlarımla bir alışveriş yapıyorduk piiuu, hayır öyle para pul içinde öğrencilik hayatı geçirenlerden de değildik, o geri ödemeli kredi yok mu (hala ödemedim 😕) işte o kredi yattığı gibi biz pırr AVM'ye.. 👭 Ahh ne günlerdi, Max Factor sen nelere kadirsin, sayende anılarımı yad ettim.. Üniversite anılarım da gezme, eğlence hayatı ve alışverişten ibaret. Derslere haftada 1 filan gidiyordum. 😂 Aman iyi ki de gitmemişim! 2 üniversite okudum, 3. yü okuyorum, 4. yü okumak için bugün YGS'ye girdim ve hala işsizim..!

         Neyse konudan bayağı bir uzaklaştım, sonuç olarak işte bu sebeplerden Max Factor bir ana, bir baba, eski bir dost benim için 💟 Bütün ürünlerini severek kullandım ve halen kullanıyorum. Bugün sadece bu ürünü ele almak istedim.

         Bana bir hüzün çöktü, yaşlandım galiba.. Anılaar anılaaar 😢 👋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder