26 Mayıs 2016 Perşembe

Bakır Saç Rengine Geçiş | Mervia's World

Neredeyse 10 yıldır saçlarım boyalı. Bazen kuaföre boyatıyorum bazen kendim boyuyorum ama çoğunlukla kendim boyuyorum. Yeni renkler denemeyi ve kullanmayı çok seviyorum.💟 En son kuaföre kumral saçımın üstüne platin ombre yaptırmıştım. Çok beğendim, gerçekten çok severek kullandım.




Sonra biraz daha doğal görünmek istedim ve saçımı kumrala boyadım. İlk başta gayet güzeldi ama o platin olan yerler aktı. 



Araştırdım ve bu tarz açıcı kullanılan işlemlerde saçtaki pigmentler yok olduğu için saça pigment yükleme yapılması gerekiyormuş. Yine uzun araştırmalarıma göre bu işlem için bakır boya kullandıklarını öğrendim. Belki yanlış öğrenmişimdir, bu konuda Google'ın yalancısıyım. 😂 Sonra hep bir bakır saç isteğim vardı, en son lisede boyamıştım, hatta ilk boyadığım renkti. 😊 Kendimi gaza getirdim, eşime de arkadaşlarıma da söyledim beni gaza getirin diye. 😂😂Sonra baktım ohoo bayağı bir gaza gelmişim gerçekten :))

İlk önce forumlarda gördüğüm kadarıyla herkes boyuyor ve memnun kalıyor diye 2 kutu Palette 8-77 tarçın bakır ve 2 kutu Palette 10-0 açık papatya karışımını boyadım. İlk gün guzeldi. 👇 


Sonra bakırdan eser kalmadı, aktı gitti, sarılar yine çıktı. 😠

Anladım ki bakır renk bende bu şekilde tutmayacak, yani benim direkt bakıra boyamam lazım. Sonra iyice abarttım ve 2 kutu Palette 8-77 tarçın bakır ile 1 kutu Palette 7-77 yoğun bakırı karıştırdım. Vallahi sonuca bayıldım. Keşke hiç akmasa. 2 kez yıkadım saçımı yine biraz aktı tabi ama öncekine oranla çok daha başarılı. 🎀


Tabiki saçım bu işlemlerden sonra biraz yok ya bayağı yıprandı. Hele o açıcı olan yerler yani uçlar süpürge gibi oldu fotoğraftan da belli olacağı üzere. Ben de kötü olan yerleri güzel bir şekilde kestim. Bir de süper onarıcı üçlü (keratin, b vitamini, e vitamini) sipariş ettim. Bugün gelir herhalde. Deneyip onunla ilgili de yazacağım, sevgiyle kalın ve de takipte kalın.. 😊😙




1 yorum:

  1. Merhabalar,

    Yaklaşık 3 yıldır, kızıl saç kullanıyordum. Geçtiğimiz ay ben de bakıra geçiş yaptım. Bakır saç serüvenimi bilgi olması adına sizinle de paylaşmak isterim: http://www.ebrubektasoglu.com/yazi/kizil-sactan-bakira-gecis/

    Sevgilerimle,

    YanıtlaSil