23 Kasım 2016 Çarşamba

Missha Perfect Cover BB Krem | Mervia's World

Öncelikle bu ürünü 1 yıldır kullandığımı belirtmeliyim. Resmen bağımlısı oldum. Başka bir cilt ürünü kullanamıyorum artık. Daha bitmeden yenisini sipariş veriyorum.
Kullanmadan önce namını çok fazla duyduğum bu bb kremi gerçekten çok merak ediyordum. Ta ki internet sitesinden deneme boylarını sipariş verene kadar. Bu bb kremin 5 rengi var. Numaraları: 13-21-23-27-30. Ben bembeyaz tenli biri olarak hem 13'ün hem de 21'in tek kullanımlık denemelerini sipariş verdim. Geçenlerde dur şunlardan birini süreyim dedim ve 21'i sürdüm. Bingoo! Aman Allahım ten rengimle birebir uyuşan ilk ten ürünümü buldum 😍


Kore ürünü bu bb krem SPF42 özelliğiyle birlikte ultraviyole ışınlarını engelleyen, aydınlatıcı, cilt beyazlatma etkisine sahip ve kırışıklık karşıtı özellikleriyle dünyanın en çok satılan bb kremi unvanına sahip. Bence vaadettiklerini gerçekten yerine getiriyor.

Bb krem diye sakın hafife almayın ve bazı markaların o dandirik bb kremlerinden sanmayın. Bu bayağı fondöten yani. Kapatıcılığı gayet başarılı. Cildimde sivilce izleri ve kırmızılıklar var ve bu ürün tüm cilt rengimi eşitleyip yeterli derecede kapatıyor. Burun kenarındaki gözeneklerim biraz irice, maalesef onları kapatmıyor ama zaten çoğu fondöten de kapatamıyor. Bu yüzden ben pek dert etmiyorum. Siz çok gerekli görürseniz bu işi halledecek güzel bazlar var, onlardan kullanabilirsiniz.

Yüzüme resmen porselen gibi bir etki verdi. Sürekli aynadan kontrol ettim renk değişimi var mı diye. Çünkü yorumlarda grileşme oluyor gibi şeyler okumuştum. Bende olmadı. 12 saat sonra bile hala aynı güzellikteydi.

Ben pembe alt tonlu beyaz tenliyim. Annem hep kızardı git kendine uygun beyaz fondöten bul diye. Yok arkadaş tüm markaların en açık tonları bile bana koyu geliyor. Çoğu sarı sarı duruyor hasta gibi. Bu ürün ve bu numara sanki benim için üretilmiş gibi. Allah razı olsun 😄

Bu arada benim cildim aşırı yağlı. Bu ürün çok mat bir ürün değil ama gayet sağlıklı ve doğal görünüyor. Beni makyajsız sanıp cildimi övenler oluyor sık sık.

Her gören sana evlilik yaramış yüzün ne kadar güzel ve aydınlık diyor 😂 Keramet evlilikte değil Missha Bb Kremde 😂😂 Ay parçası gibi oldum ayol 😗 Herkese tavsiye ediyorum, zaten sayemde birçok arkadaşım da bu ürünü kullanmaya başladı.

Ürünü missha.com.tr den satın alabilirsiniz. 20 ml'lik boyu 29.90 TL 50 ml'lik boyu 69.90 TL Ben genelde küçük boyunu sipariş veriyorum, bayağı uzun gidiyor.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder